(Γ) Ανάπτυξη Εφαρμογών
Στοίβα (βιβλίο 2, κεφ. 1.1)
Υλοποίηση στοίβας σε πίνακα. Μελετώ προσεκτικά τα παραδείγματα του βιβλίου 2.
Ουρά (βιβλίο 2, κεφ. 1.2)
Υλοποίηση ουράς σε πίνακα. Μελετώ προσεκτικά τα παραδείγματα του βιβλίου 2.
Υλοποίηση στοίβας σε πίνακα. Μελετώ προσεκτικά τα παραδείγματα του βιβλίου 2.
Ουρά (βιβλίο 2, κεφ. 1.2)
Υλοποίηση ουράς σε πίνακα. Μελετώ προσεκτικά τα παραδείγματα του βιβλίου 2.
Απλοποίηση εισαγωγής-εξαγωγής σε ουρά.pdf
Παρατηρήστε τις βελτιώσεις στο κώδικα "Εισαγωγή σε ουρά" (βιβλίο 2, σελ 26, παρ 2).
Προσπαθήστε να μελετήσετε πως προέκυψε η βελτιωμένη έκδοση.
Προσπαθήστε να μελετήσετε πως προέκυψε η βελτιωμένη έκδοση.
2021 Β2) Το παρακάτω τμήμα αλγορίθμου υλοποιεί τη λειτουργία της εξαγωγής στοιχείου από ουρά με χρήση μονοδιάστατου πίνακα Α. Να γράψετε στο τετράδιό σας τους αριθμούς (1) έως (4) που αντιστοιχούν στα κενά του τμήματος αλγορίθμου και δίπλα σε κάθε αριθμό ό,τι χρειάζεται να συμπληρωθεί, ώστε να επιτελείται η ζητούμενη λειτουργία.
Κάνε κλίκ στον κώδικα για αντιγραφή
ΑΝ ...(1)... ΚΑΙ ...(2)...ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ‘Άδεια ουρά’
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ...(3)... ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ‘Εξάγεται το στοιχείο:’, Α[front]
front <- 0
rear <- 0
AΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ ‘Εξάγεται το στοιχείο:’, Α[front]
...(4)...
TEΛΟΣ_ΑΝ
Β3. Έστω στοίβα που υλοποιείται με μονοδιάστατο πίνακα Σ[Ν] και ουρά που
υλοποιείται με μονοδιάστατο πίνακα Ο[Ν]. Για τη διαχείριση των
λειτουργιών της στοίβας χρησιμοποιείται μεταβλητή με όνομα top, ενώ για
τη διαχείριση των λειτουργιών της ουράς χρησιμοποιούνται μεταβλητές με
ονόματα front και rear. Δίνονται στη συνέχεια κάποιες περιπτώσεις
ελέγχων που αφορούν στη στοίβα και στην ουρά. Για καθέναν από τους
ελέγχους να γράψετε στο τετράδιό σας τον αριθμό του (1 έως 4) και δίπλα
τη συνθήκη που υλοποιεί τον αντίστοιχο έλεγχο σε ψευδογλώσσα.
1. Η στοίβα είναι άδεια.
2. Η ουρά είναι γεμάτη.
3. Η στοίβα έχει ένα στοιχείο.
4. Η ουρά έχει δύο στοιχεία.
υλοποιείται με μονοδιάστατο πίνακα Ο[Ν]. Για τη διαχείριση των
λειτουργιών της στοίβας χρησιμοποιείται μεταβλητή με όνομα top, ενώ για
τη διαχείριση των λειτουργιών της ουράς χρησιμοποιούνται μεταβλητές με
ονόματα front και rear. Δίνονται στη συνέχεια κάποιες περιπτώσεις
ελέγχων που αφορούν στη στοίβα και στην ουρά. Για καθέναν από τους
ελέγχους να γράψετε στο τετράδιό σας τον αριθμό του (1 έως 4) και δίπλα
τη συνθήκη που υλοποιεί τον αντίστοιχο έλεγχο σε ψευδογλώσσα.
1. Η στοίβα είναι άδεια.
2. Η ουρά είναι γεμάτη.
3. Η στοίβα έχει ένα στοιχείο.
4. Η ουρά έχει δύο στοιχεία.
Δείτε το παραδοσιακό παιχνίδι Πύργοι του Ανόι εδώ και προσπαθήστε να το μετατρέψετε σε ΓΛΩΣΣΑ.
Δεν είναι ανάγκη να ξέρετε να λύνετε τον γρίφο. Ώς προγραμματιστές κατασκευάστε με στοίβες και ακεραίους αριθμούς την δυνατότητα μετακίνησης των αριθμών απο μια στοίβα στην άλλη τηρώντας τους κανόνες.
Ένας τρόπος να εμφανίζετε τους πύργους είναι οριζόντια Π.Χ.
| <- άδειος πύργος
|7654321 <- γεμάτος πύργος με 7 δίσκους
| <- άδειος πύργος
http://38gym-athin.att.sch.gr/pages/hanoi.htm
Δεν είναι ανάγκη να ξέρετε να λύνετε τον γρίφο. Ώς προγραμματιστές κατασκευάστε με στοίβες και ακεραίους αριθμούς την δυνατότητα μετακίνησης των αριθμών απο μια στοίβα στην άλλη τηρώντας τους κανόνες.
Ένας τρόπος να εμφανίζετε τους πύργους είναι οριζόντια Π.Χ.
| <- άδειος πύργος
|7654321 <- γεμάτος πύργος με 7 δίσκους
| <- άδειος πύργος
http://38gym-athin.att.sch.gr/pages/hanoi.htm