(Γ) Ανάπτυξη Εφαρμογών
Η έννοια πρόβλημα, Κατανόηση προβλήματος, Δομή προβλήματος, Καθορισμός απαιτήσεων
Βιβλίο 1, Κεφ. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4
Τετράδιο μαθητή [Βιβλίο 4], Κεφ. 1
Οι μαθητές και οι μαθήτριες να:
- Περιγράφουν την έννοια «πρόβλημα».
- Κατανοούν πλήρως τα προβλήματα που τους τίθενται.
- Προσδιορίζουν τα συστατικά μέρη ενός προβλήματος (σωστή διατύπωση και σωστή ερμηνεία).
- Αναλύουν ένα πρόβλημα σε απλούστερα προβλήματα (δομή ή ανάλυση προβλήματος).
- Προσδιορίζουν τα δεδομένα και ζητούμενα ενός προβλήματος.
- Αναφέρουν τα στάδια αντιμετώπισης ενός προβλήματος.
Απο το τετράδιο μαθητή [Κεφ. 1] μια απλή ανάγνωση τα επιπλέον παραδείγματα και δοκιμή των ασκήσεων Σωστού - Λάθους και συμπλήρωσης κενών.
Βιβλίο 1, Κεφ. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4
Τετράδιο μαθητή [Βιβλίο 4], Κεφ. 1
Οι μαθητές και οι μαθήτριες να:
- Περιγράφουν την έννοια «πρόβλημα».
- Κατανοούν πλήρως τα προβλήματα που τους τίθενται.
- Προσδιορίζουν τα συστατικά μέρη ενός προβλήματος (σωστή διατύπωση και σωστή ερμηνεία).
- Αναλύουν ένα πρόβλημα σε απλούστερα προβλήματα (δομή ή ανάλυση προβλήματος).
- Προσδιορίζουν τα δεδομένα και ζητούμενα ενός προβλήματος.
- Αναφέρουν τα στάδια αντιμετώπισης ενός προβλήματος.
Απο το τετράδιο μαθητή [Κεφ. 1] μια απλή ανάγνωση τα επιπλέον παραδείγματα και δοκιμή των ασκήσεων Σωστού - Λάθους και συμπλήρωσης κενών.
2008 Α1) Η καταγραφή της δομής ενός προβλήματος σημαίνει αυτόματα ότι έχει αρχίσει η διαδικασία ανάλυσης του προβλήματος σε άλλα απλούστερα.
2009
Γ1) Η κατανόηση ενός προβλήματος αποτελεί συνάρτηση δύο παραγόντων. Να τους αναφέρετε.
2009
Γ1) Η κατανόηση ενός προβλήματος αποτελεί συνάρτηση δύο παραγόντων. Να τους αναφέρετε.